Service & garanti

Service & felanmälan

Om du behöver en tekniker

GarantGruppen
Tel.+46 13 15 45 10
Fax+46 13 15 45 07 
http://garant.se/felanmalan/vitvaror/


Behöver du support på din produkt

Registrera ditt ärende på smeg.se/service-garanti

Användarmanual

Ladda ner här

Transportskador

Det är du som kund som ansvarar för att chauffören noterar skadan vid leverans. 
Därefter ska du själv anmäla skadan till oss genom att skicka en beskrivning och bild på skadan.  Dolda skador ska anmälas till oss inom 48h efter mottagande. Skadeanmälan görs genom att skicka ett mail till info@smegshop.se 

Returer

Vänligen se smegshop.se/retur 

Servicefrågor

Om du haft en servicetekniker hemma hos dig ber vi dig i första hand kontakta dem.
Har du problem med din produkt men inte haft besök av en tekniker, vänligen besök smeg.se/service-garanti för mer information