Service & garanti

GarantGruppen
Tel.+46 13 15 45 10
Fax+46 13 15 45 07 
info@garant.se 
www.garant.se

Om du är i behov av service av din produkt ber vi dig att i första kontakta Garantgruppen direkt.
Detta gäller även för service inom garantitiden (1 år). 

Användarmanual
Ladda ner här


Transportskador / Servicefrågor / Returer

Om du har frågor kring transportskador, returer eller service vänligen använd formuläret nedan.
För att underlätta hanteringen av ditt ärende samt minska handläggningstiden ber vi endast registrera ditt ärende en gång. När du registrerat ditt ärende kommer du fått nytt mail med ett ärendenummer. Observera att detta är ett no-reply mail. För att lämna ett svar till oss måste du klicka på länken i mailet.

Transportskador
Det är du som kund som ansvarar för att chauffören noterar skadan vid leverans. Därefter ska du själv anmäla skadan till vår transportör (DHL). Observera att anmälan skall göras inom 7 dagar via telefon (0771-345 345). Vänligen uppge ditt sändningsnummer som återfinns på din följesedel.

När anmälan är gjord erhåller du ett skadeärendenummer från DHL. För att rapportera din anmälda fraktskada till oss vänligen använda fomuläret nedan.