Service & garanti

GarantGruppen

Tel.+46 13 15 45 10
Fax+46 13 15 45 07 
info@garant.se 
www.garant.se

Om du är i behov av service av din produkt ber vi dig att i första kontakta Garantgruppen direkt.
Detta gäller även för service inom garantitiden (1 år). 

Användarmanual

Ladda ner här

Transportskador

Det är du som kund som ansvarar för att chauffören noterar skadan vid leverans. 
Därefter ska du själv anmäla skadan till oss via genom att skicka en beskrivning och bild på skadan. 
Dolda skador ska anmälas till oss inom 48h efter mottagande. Skadeanmälan görs genom att skicka ett mail till info@smegshop.se 

Returer

Vänligen se smegshop.se/retur 

Servicefrågor

Om du har frågor kring service eller garanti vänligen använd formuläret nedan.
För att underlätta hanteringen av ditt ärende samt minska handläggningstiden ber vi endast registrera ditt ärende en gång. När du registrerat ditt ärende kommer du fått nytt mail med ett ärendenummer. Observera att detta är ett no-reply mail. För att lämna ett svar till oss måste du klicka på länken i mailet.